×

Historie hledání

HARLEY-DAVIDSON MC SPORTSTER (883cc - 1000cc) 883 Sportster Roadster 39 Kw LIQUI MOLY GmbH 4606 Doplňovací motorový olej truck 10w-40 Ean: 4100420046063

  • Kód výrobce: 4606 , P000276 , Volvo VDS-4.5 , Volvo CNG/VDS-3 , Renault Trucks RXD , Renault Trucks RLD-2 , Renault Trucks RGD , MTU Typ 3.1 , MB-Freigabe 228.51 , MB 226.9 , MAN M 3271-1/M 3477 , Mack EO-N , Mack EO-M Plus , Deutz DQC IV-18 LA , Deutz DQC IV-10 LA , DAF HP2 , Cummins CES 20077 , Cummins CES 20076 , CK-4 , Caterpillar ECF-1-a , ACEA E6/E7/E9 , 10W-40
  • Objednací kód: 00222-4606
  • Název: LIQUI MOLY GmbH 4606 Doplňovací motorový olej truck 10w-40
  • Ean: 4100420046063 Země původu: DE
  • ZLEVNĚNO -29 % z ceny na prodejně: 1 425
  • 1 017 841

LIQUI MOLY GmbH 4606 Doplňovací motorový olej truck 10w-40


Lehkoběžný motorový olej na bázi syntetické technologie. Zajišťuje vynikající čistotu v motoru a překračuje i nejpřísnější zkušební požadavky známých výrobců užitkových vozidel. Výborně chrání před opotřebením a zaručuje optimální tlak oleje a rovněž stabilní mazací vrstvu za všech provozních podmínek. Snižuje spotřebu oleje a umožňuje používat maximální intervaly výměny oleje. Udržuje funkčnost filtru pevných částic (DPF) a zaručuje jeho maximální životnost. Olej je mísitelný se všemi běžně dostupnými motorovými oleji.


Pro dieselové motory užitkových vozidel splňující emisní normy Euro IV, Euro V a Euro VI a vybavené úpravou výfukových plynů a filtrem pevných částic (DPF/CRT). Rovněž je vhodný pro motory na plynná paliva (CNG/LPG). V závislosti na předpisech výrobců se částečně může tento olej použít pro doplnění oleje i ve starších motorech užitkových vozidel splňující normy Euro II a Euro III. Olej byl testovaný v motorech přeplňovaných turbodmychadlem.


Dodržet provozní a servisní předpisy výrobce automobilu nebo motoru. Doporučené použití oleje je pouze pro dieselové motory.


Ke stažení:Bezpečnostní list, Certifikát o schválení firemní normy, Česká produktová informace,
Originální název
Truck Nachfüll-Öl 10W-40
Objem
5 l
Typ balení
kanystr
Materiál obalu
HDPE
Viskozita
10W
Schválené normy

ACEA E6 E7 E9 E9 E11; API CK-4; Deutz DQC IV-18 LA; DTFR 15C110 (228.51); Mack EO-N; Renault Trucks RGD; Renault Trucks RLD-2; Renault Trucks RXD; Volvo VDS-4.5

Doporučené normy

ACEA E6 E7 E9 E9 E11; API CK-4; Deutz DQC IV-18 LA; DTFR 15C110 (228.51); Mack EO-N; Renault Trucks RGD; Renault Trucks RLD-2; Renault Trucks RXD; Volvo VDS-4.5

Nádoba: Kanystr
Doporučení výrobce oleje: MAN M 3271-1/M 3477
Doporučení výrobce oleje: Mack EO-M Plus
Doporučení výrobce oleje: Deutz DQC IV-10 LA
Doporučení výrobce oleje: DAF HP2
Doporučení výrobce oleje: Cummins CES 20077
Doporučení výrobce oleje: Cummins CES 20076
Doporučení výrobce oleje: Caterpillar ECF-1-a
Uvolnit vyrobce: Volvo VDS-4.5
Uvolnit vyrobce: Renault Trucks RGD
Uvolnit vyrobce: Renault Trucks RXD
Uvolnit vyrobce: Renault Trucks RLD-2
Uvolnit vyrobce: MB-Freigabe 228.51
Uvolnit vyrobce: Mack EO-N
Uvolnit vyrobce: Deutz DQC IV-18 LA
Specifikace podle API: CK-4
Uvolnit vyrobce: ACEA E6/E7/E9
Třída viskozity podle SAE: 10W-40
Typ kontejneru: Kanystr
obsah [litr]: 5 l
Doporučení výrobce oleje: MB 226.9
Doporučení výrobce oleje: MTU Typ 3.1
Doporučení výrobce oleje: Volvo CNG/VDS-3
BUELL MOTORCYCLES
GAZ
HARLEY-DAVIDSON MC
ISUZU
LDV
MAXUS
MAZDA
MERCEDES-BENZ
NISSAN
RENAULT
RENAULT TRUCKS
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací