PŘIHLÁSIT
Rozvod motoru
Mazani
Privod vzduchu
Remeny
Klikovy mechanizmus
Zaveseni motoru
Hlava motoru/ prislusenstvi
Valce / Pisty
Kliková skříň
Tesneni
Elektricky system motoru
Regulace slozeni vyfukovych plynu
Kryt motoru
Motor- /ochrana proti podjeti
Naradi
montovaná strana : Sací strana oddělení bloku : montovaná strana : Výstupní strana Materiál : FPM (Fluor-Kautschuk) Prumer driku ventilu [mm] : 6 mm více informací
převodovka typ : 6-rychlostní automatická převodovka pro PR-cislo : G1A Tloušťka[mm] : 2,2 mm Materiál : ocelový plech vnitřní průměr [mm] : 11,7 mm Vnějżí průměr [mm] : 16,5 mm více informací
Tloušťka[mm] : 5,6 mm Tvar : tvar O Materiál : NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) vnitřní průměr [mm] : 60 mm Vnějżí průměr [mm] : 68 mm Dbat na objem naplne systemu : více informací
Tloušťka[mm] : 3,5 mm prumer tesniciho krouzku v mm : 45,3 mm Materiál : FPM (Fluor-Kautschuk) Typ nabíjení : turbodmychadlo více informací
montovaná strana : nahoře Materiál : ocelový plech Typ nabíjení : turbodmychadlo Přední/zpětný chod : pro zpětný chod více informací
Číslo podvozku (VIN) od : 8P-7-120001 montovaná strana : Válcová hlava Materiál : FPM (Fluor-Kautschuk) Konstrukční typ těsnění : Tesneni (Weichstoff) více informací
Materiál : ACM (polyakrylkaučuk) více informací
montovaná strana : Pouzdro skrtici klapky Tloušťka[mm] : 4,5 mm Tvar : tvar O Materiál : FPM (Fluor-Kautschuk) vnitřní průměr [mm] : 55 mm Vnějżí průměr [mm] : 59 mm více informací
montovaná strana : strana motoru Materiál : ocelový plech Konstrukční typ těsnění : kovové elastomerní těsnění Dbat na objem naplne systemu : více informací