PŘIHLÁSIT
Rozvod motoru
Mazani
Privod vzduchu
Remeny
Klikovy mechanizmus
Zaveseni motoru
Hlava motoru/ prislusenstvi
Valce / Pisty
Kliková skříň
Tesneni
Elektricky system motoru
Regulace slozeni vyfukovych plynu
Kryt motoru
Motor- /ochrana proti podjeti
Naradi
montovaná strana : Sací strana oddělení bloku : montovaná strana : Výstupní strana Materiál : FPM (Fluor-Kautschuk) Prumer driku ventilu [mm] : 6 mm více informací
Tloušťka[mm] : 5,6 mm Tvar : tvar O Materiál : NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) vnitřní průměr [mm] : 60 mm Vnějżí průměr [mm] : 68 mm Dbat na objem naplne systemu : více informací
Tloušťka[mm] : 5 mm Tvar : tvar O Materiál : NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) vnitřní průměr [mm] : 59 mm Vnějżí průměr [mm] : 69 mm Dbat na objem naplne systemu : více informací
Typ nabíjení : turbodmychadlo Přední/zpětný chod : pro zpětný chod více informací
pro PR-cislo : GP1 montovaná strana : nahoře Materiál : ocelový plech Typ nabíjení : turbodmychadlo Přední/zpětný chod : pro zpětný chod více informací
pro PR-cislo : GP2 montovaná strana : nahoře Materiál : ocelový plech Typ nabíjení : turbodmychadlo Přední/zpětný chod : pro zpětný chod Konstrukční typ těsnění : Ocelove tesneni více informací
montovaná strana : Válcová hlava Chemicka vlastnost : Bez azbestu Konstrukční typ těsnění : měkké kovové těsnění Pocet koncovek : 8 více informací
montovaná strana : Válcová hlava Konstrukční typ těsnění : Ocelove tesneni Pocet koncovek : 8 více informací
Datum produkce do : 17.08.2009 montovaná strana : Válcová hlava Materiál : NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk) Konstrukční typ těsnění : Tesneni (Weichstoff) více informací